رجال سیاسی

تحصیلات ، سوابق اجرایی و سیاسی و مهمترین خبر از رجال سیاسی کشور

رجال سیاسی

تحصیلات ، سوابق اجرایی و سیاسی و مهمترین خبر از رجال سیاسی کشور

دکتر علی اردشیر لاریجانی

قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

عضو هیات موسس ائتلاف فراگیر اصولگرایان


رئیس مجلس شورا اسلامی : دوره هشتم

رئیس سازمان صدا و سیما

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحصیلات : فلسفه

نظرات 3 + ارسال نظر
یوسف نیا 15 مرداد 1387 ساعت 14:55 http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

ربی 30 مرداد 1387 ساعت 04:16 http://dralilarijani.blogspot.com/


دروغگویی ریاست مجلس شورای اسلامی

ریاست کنونی مجلس شورای اسلامی در استانه انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قم با اعلام اینکه اگر در انتخابات پیروز شود ضمن افتخار به این عنوان که نمایندگی شهر قم برای من افتخار است وبا وعده به مردم استان قم مبنی بر تشکیل دفتری فعال ونیز دفتری جداگانه در منطقه نیروگاه(منطقه محروم شهر قم)واعلام به اینکه تمام مشکلات مردم را بررسی میکنم بعد از گذشت حدود سه ماه از اغاز به کار مجلس کماکان در شهر تهران به سر میبرد گویی که دیگر قم رافراموش کرده واز تهران نماینده شده وتنها برای بغصی مراسم خاص به قم سفر میکند در صورتی که در زمان انتخابات حدود ۵۰ درصد مساجد را جهت سخنرانی وجمع اوری رای بازدید کرده وبعد از انتخابات دیگر هیچ مسجدی وهیچ تشکلی سیمای زیبای وی را از نزدیک ندیده اند وبه همان صفحه تلویزیون خودبسنده می کنند ودر ارزوی اینکه شاید ریاست مجلس را مانند زمان انتخابات در مسجد محله خود ببینند وبرای رفع مشکل خود به تهران سفر کرده وبعداز کلی دردسردر بهارستان ووجود پارتی شاید بتوانند نامه ای به دفتر ایشان بدهند کاری که در زمان انتخابات در حرم حضرت معصومه(ع)به راحتی به دست مبارک رییس مجلس میدادند حال نظر مردم قم به این سو میرود که ایا در زمان انتخابات اشتباه کرده اند ویا نمی توانستند باور کنند که وعده های وی در زمان انتخابات مانند همین صحبت های داخل مجلس تهی وبی پایه واساس است ومردم استان قم در مجلس شورای اسلامی تنها دو نمایینده دارد .

اندکی صبر سحر نزدیک است

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

شیما 18 دی 1387 ساعت 17:43 http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد